Hyvä fiilis. Ihana päivä. Ihania ihmisiä. :)

Heräsin tuossa seitsemän aikaan, latasian kaffia ja kouluun lähdin fillaroimaan 10min ennen tunnin alkua. Kouluun ei kyllä ole matkaa ku ehkäpä 1,5 km, mutta siitä kolmasosa on jäääääätävää ylämäkeä. Olin tänä aamuna mäen reippain ja muut mäkeä polkevat luovuttivat jo kaarteessa, ku minä poljin ylähä asti, hyvä tyttö.

Vähäisestä lukemisesta huolimattakin tentissä loistin menemään, kynä sauhusi ja jossei tuosta kohtuullista numeroa ripsahra, ni kyllä jestas. Tentin jälkeen söin koululla tonnikalavoileivän. KAHVITAUON HOUKUTUS TAAS. Join myös Pepsi Maxia. Ärsyttävää, jätin kukkaron kotiin etten voi ostaa mitään, mutta miksi pitää olla niin mahtavia luokkatovereita?
"vitsi ku onki näläkä..."
"Hei tuu mun kans syömään leipää! Mä maksan! ja sielä on niitä hyviä tonnikalaleipiäki! Ja mulla on pepsiäki saat sitä!"
 arrgh. Älä ruoki läskiä.

Lounaaksi oli perunoita, currykastiketta ja broikkapyöryköitä.
Söin vain Broikkapyöryköitä ja salaattia. Peruna oli pahaa ja kastike outoa. Niin nirsoko. minäkö. en.

Melkeinpä suoraan ruokailusta tulin tänne sohvalle makoilemaan läppäri sylissä. Aikaraja on että saan tässä olla varttia vaille asti. Sitten tiskaan jos on tiskiä ( tod.näk. ) ja siiiiivotakin pittäis. Kaupungille meno suunnitteilla. Ja kahvihammasta kolottaa.


*****
klo. 22.22
Ruuan jälkeen kävin reilun tunnin pituisella lenkillä, ja oikiasti oon ruvennu tykkäämähän siitä kovaa. Tuleepa samalla tutustuttua paremmin tähän suht. tuoreeseen asuinkaupunkiinki :)

Aah, olin melkein tunnin ammeessa kynttilän valossa ja kuuntelin fiilistelymusaa. Kyllä oli ehkä päivän paras hetki, heti lenkin jälkeen.

Koko iltapäivän on vähän keljuttanut kaikki :( Lenkilläki porhalsin silmät kyyneleistä kiillellen, ja tupakkiakin on mennyt. Lenkki ja tuo kylpy kyllä piristi vähän.
Mitää tiettyä syytä tähän vitutukseen ei ole, mutta se rupiaa taas olemaan se aika kuukaudesta. Ja ihmissuhdekiemurat, ei jestas niiden kanssa :l

VAAN EIPÄ TULLUT MÄSSÄTTYÄ VITUTUKSEEN.


Elipä siis tiiiivistys ruokailuista
7.15 Kahvi
10.00 tonnikalaleipä, pepsi max about 2dl
12.00 Broileripyörykät x 4, salaatti, ruisleipä x 2
18.00 Kanacurryriisi- mössöä, maitoa x 3 lasia
21.00 mustikkavadelmakeittoa, gefiluksen

annoskoot vieläki hieman turhan isoja. Mutta kun tuo ruoka on niin HYVÄÄ.